Télécharger

Suivez cet itinéraire avec votre smartphone!

Identificateur de cet itinéraire (Wikiloc ID): 4061354

Vu: 744 fois, téléchargé: 15 fois
près de  Canyelles, Catalunya (España)

Pujada al Pic de l'Àliga. Sortim de Canyelles per un corriol a tocar de l'última casa del carrer "Camí del Romanguer". Aquest corriol ens porta a una pista asfaltada i la seguim fins "Cal Muntaner" on es converteix en un camí que amb trams de fort pendent arriba a la pista de prop del cim. La seguim a la dreta fins a trobar un pas que permet enfilar-se i passant per les zones amb menys vegetació arribem a la creu. Anem seguint la carena, passem el vèrtex geodèsic del cim i continuem fins al “Turó de les Tres Partions” baixem al coll, pugem pel corriol que ens porta al següent turó i baixem a una pista que seguim a l'esquerra. Després d'una estona fem cap a una pista cimentada, que en un principi puja per tot seguit iniciar una baixada en fort pendent. Aquí hem d'estar atents a trobar, a l'esquerre, l'entrada a un antic corriol que surt d'una zona plana que hi caben uns tres cotxes, davant una casa aïllada que hi ha a la dreta. En els primers metres és poc identificable, però s'acaba reconeixent un antic corriol molt poc transitat. Anem a parar a la pista que ve de "Can Ferrer de Llacunalba", la seguim i la deixem passat "Can Simó", just al final de la barana de fusta, on tornem a agafar un bonic corriol entre el bosc, que ens porta a l'inici de l'itinerari. Si es vol fer una ruta més llarga, mireu "De Canyelles al Pic de l'Àliga i tornada pel Fondo del Teixidor" que és el mateix itinerari de pujada i baixada però fa una variant que l'augmenta en uns 3 Km.

4 commentaires

• Photo de La Pedals de Clip

La Pedals de Clip 5 mars 2013

No pareu ! Bona sortida.

• Photo de Adonis

Adonis 5 mars 2013

Muy buena ruta Franco, dentro de poco organizamos una caminata de una duración mas o menos de 3 horas y mira por donde te cojo el track!! ;)

• Photo de Kasalta

Kasalta 6 mars 2013

Hola Adonis. Como ya sabes, el “Pic de l'Àliga” está rodeado de urbanizaciones y pistas anchas. En este recorrido intento evitarlas dentro de lo posible, ya que siempre es más agradable andar por senderos.

• Perejou 11 avr. 2013

Bones .Nosaltres anem a Canyelles aquest cap de setmana.Probarem i ja dire el que. salut i gracies

Kasalta
  • Photo de Pujada al Pic de l'Àliga des de Canyelles

Difficulté technique:  skill Modéré

Durée:  2 hours 23 minutes

Coordonnées: 871

Uploaded: 3 mars 2013

Recorded: mars 2013

Comment arriver par route?