• Photo de Barla dağı zirvesi

1,5
3,1

Vu 265 fois, téléchargé 14 fois

près de Kelikan, Isparta (Türkiye)

Barla dağı zirvesinde önce kamp alanına geldik ve kamp yaptık. Sabah saat 05 te hareket ederek zirveye ulaştık. Rota zevkli ve sıkıcı değil. su boldur. Kamp alanına kadar ulaşık kolaydır. Manzara zaten güzeldir. İniş aynı yerdendir. Şu anda kayıt edilmemiştir. Çıkış rotasına takip ediniz.

3 commentaires

• Photo de coskunaktas48

coskunaktas48 20 févr. 2021

Hocam Barla dağında sizin rotanızı kullanmak istiyorum Kamp alanı ve rota hakkında sıkıntılı durum olup olmadığıyla ilgili bana yardımcı olabileceğiniz birşey varmıbiraz detaylı bilgi verebilirmisiniz
    Rota kolaymı
    Rehber gereklimi

• Photo de Osman Ünlü

Osman Ünlü 20 févr. 2021

Merhaba Coşkun bey
    Kapıcak köyünden kamp alanına kadar araba yolu vardır. Rota başlangıç yerine kamp alanı olarak seçin. Rotayı takip ederseniz size zirveye götürür. Sis yoksa Rehbere ihtiyaç yoktur. Ama şu anda araba yolunda kar olabilir. Kamp alanından zirveye 1100 metre kadar bir tırmanış vardır. İniş çıkış 12 km kadar vardır. Başarılar dilerim.