shayanamini

4,9
9,8

Vu 1011 fois, téléchargé 74 fois

près de Vārīsh, Tehrān (Iran)

در رابطه با اینکه قله چشمه شاهی اصلی در منطقه کدام است روایت ها و اختلاف های زیادی وجود دارد و به همین دلیل ما برای اطمینان هر دو قله احتمالی را صعود کردیم، البته بر روی یکی از قله ها که به احتمال خیلی زیاد، چشمه شاهی اصلی هست (همان نقطه قله چشمه شاهی اصلی در این ترک مسیر) تابلوی زنگ زده ای وجود دارد که روی آن نوشته شده پهنه حصار که قطعا این مورد اشتباه است.
قله اول که از سمت واریش به آن می رسیم و خیلی ها این را به عنوان چشمه شاهی می شناسند.
01-NOV-13 13:10:03
قله دوم که به احتمال زیاداین چشمه شاهی اصلی هست و سنگ چین مشخصی هم دارد، البته تابلویی به اشتباه بر رویش قرار دارد که نوشته پهنه حصار
امامزاده بی بی زرین قمر که نوشته بود خواهر امام رضا (ع)است.
01-NOV-13 9:14:16
قله پهنه حصار
11-OCT-13 16:11:34
11-OCT-13 15:44:48

2 commentaires

• Photo de Hengameh

Hengameh 8 juil. 2018

I have followed this trail  View more

سلام
    این برنامه در تاریخ 15 تیر 97 با استفاده از این ترک اجرا شد.
    با تشکر از اطلاعات مفید و علامت گذاری های مناسب در طول مسیر.
    در مورد قله چشمه شاهی اصلی، ما بعد از دو راهی، سمت راست را طی کردیم چون پاکوب سمت راست بود و مسیر سمت چپ چندان مناسب به نظر نمی رسید. بر روی قله تابلوی فلزی بود که در روز قبل از صعود ما به نام چشمه شاهی اصلاح شده بود( در گذشته به اشتباه بر روی تابلو قله پهنه حصار درج گردیده بود)

• Photo de mehdi_babaee

mehdi_babaee 12 nov. 2018

سلام شایان چه جالب داشتم در مورد قله چشمه شاهی سرچ میکردم عکس خودم رو دیدم 😄 خوشحالم اینجا پیدات کردم 💐