Coordonnées 1744

3,9
7,7

Vu 689 fois, téléchargé 29 fois

près de Saint-Mamet, Région Midi-Pyrénées (France)

Sortida en solitari per assolir aquests cims per les seves crestes, amb passos de Grau màxim de IIº.

Pujo per la Vall de Remuñe i accedeixo a la cresta pel Portal de Remuñe (camí vermell)

El retorn ho faré pel corredor que baixa d'una bretxa que localitzarem entre la Tusse Remuñe i el Rabadá (color blau)
Comentar que hi ha discrepàncies sobre l'ubicació de l'Agulla Jean Garnier. En el llibre de Luis Alejos (PIRINEOS guia de los 3000m) diu aixó: "Al dar vista Al Bal de Lliterola se coge rumbo oeste, trasponiendo la irrelevante Aguja Jean Garnier (3025) (F+) mientras se avanza por una pedregosa loma. De pronto la cresta se torna muy vertical y recortada obligando a escalar una grieta (III+) que facilita el acceso a otra aguja."
Així, doncs, sembla que aquesta bretxa és la que surt en el video (per confusió li dono un Grau equivocat..) i que l'Agulla Garnier es troba abans (vaig crestejar totes les agulles d'aquella vessant!)

Bé, dos anys després si que vaig fer l'Agulla Garnier i es troba passat aquesta bretxa ...així doncs la resenya de Luis Alejos sembla equivocada i errònia!!
Aprofito per inserir unes vistes panoràmiques, des del cim de la Tusse Remuñe, en la imatge en moviment: