Durée  une heure

2,8
5,5

Vu 976 fois, téléchargé 10 fois

près de Tarragona, Catalunya (España)

Diapositives Running per la zona del riu Francolí de TARRAGONA :

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COMENTARI : Aquest circuit és quasi pla. No podem fer cas del GPS ja que en els tram urbans dona molt d'error.

TIPUS de CAMÍ :  Del km 1 al 4 correm per terra, la resta asfalt.

CARTOGRAFIA : Ed. Piolet té cartografia de la zona Tarraco Romana.

NOTA : Quan faig la valoració de la dificultat d’una ruta, sempre em refereixo a la part tècnica. La física, al menys per a mi, són uns números que tothom te que adaptar al seu estat de forma. Malgrat tot, crec que no hi ha una “fórmula màgica” d’us universal que elimini la visió subjectiva

Així en lloc d’estendre’m en una literària descripció del recorregut, intento donar la suficient informació per a que el lector sàpiga, abans de sortir, el que es trobarà a la ruta. De fet, només vull donar la informació que jo cerco al wikiloc.

Diuen que una imatge val més que cent paraules, per això pujo part de les fotos que faig a cada sortida. Donen una bona primera visió dels llocs.