Télécharger

Publié

16 octobre 2021

octobre 2021
Soyez le premier à applaudir

Vu 24 fois, téléchargé 1 fois

près de Montseny, Catalunya (España)

Organitzada per l'Agrupació Científico Excursionista de Mataró la 27ª edició de La Marxassa, recorre al llarg d'uns 63 km amb uns 4000 m de desnivell acumulat, majoritàriament a través de pistes, camins i corriols, el trajecte entre l'ermita de Sant Martí del Montseny, al bell mig del Parc Natural del Montseny, fins a l'ermita de Sant Simó a peu de platja, a Mataró, passant pel Parc del Montnegre i Corredor. Durant el recorregut es passa per diferents punts d'interés com Fontmartina, les poblacions de Montseny, Sant Celoni i Vallgorguina o les ermites de Sant Martí de Montnegre i Sant Martí de Mata. Enguany, hi ha hagut una modificació en el recorregut degut als efectes del temporal Glòria al 2020. Es tracta del tram del GR5 comprès entre Can Batlle i Sant Martí del Montnegre. Aquesta variant, abandona l’actual GR5 que ressegueix la pista principal, baixant a la riera del Montnegre a l’alçada de Can Bosses, on hem recorregut l’antic traçat del GR5 fins tornar a la pista principal just uns centenars de metres abans d’arribar al control de Sant Martí. A més a més, per arrodonir la travessa, ja molt a prop del final, hem sortit del recorregut per pujar al Turó d'Onofre Arnau, un dels 100 Cims del repte de la FEEC, amb molt bones vistes de la comarca del Maresme, tant al vessant mar com al vessant muntanya.

Sortida, Sant Martí del Montseny

Pont sobre la C-32

Torre d'Onofre Arnau

Sommet

Turó d'Onofre Arnau (100 Cims FEEC)

Fontaine

Font (Camí de les Cinc Sínies)