Durée  6 hours 18 minutes

Publié 6 septembre 2018

Recorded septembre 2018

Vu 901 fois, téléchargé 69 fois

près de Le Bourg-d’Oisans, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Le Bourg-d'Oisans - Alpe d'Huez - Col de Sarenne - Mizoën - La Grave - Col du Lauteret - Col du Galibier - Le Chambon - Le Bourg-d'Oisans

Ruta que primer puja a la mítica estació d'esqui de Alpe d'Huez, ja a d'alt, anem en direcció al Col du Lauteret, passem per el Col de Sarrenne, un cop al Col du Lauteret (25Km de pujada des d'on comencem), ens queden 8Km mes per arribar al Col du Galibier 2642m d'altitud, ja de tornada uns 50Km de baixada amb algun repetxó al final.
COL DE SARENNE 1999M

3 commentaires

• Photo de Qnill

Qnill 21 août 2019

Hola! Et volia preguntar si recordes que el desnivell que marca aquí a Wikiloc sigui el real.
    Espero fer la ruta demà passat si el temps ho permet.
    Gràcies 😉

• Photo de Abuli

Abuli 21 août 2019

Bones. No recordo quin és, però, es menys del que posa. Si la desquerregues suposo que el veuras correcte. Que vagi be.