9,2

près de Pierrerue, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Pierrerue – Montlaux – St. Etienne les Orgues – Fontienne – Pierrerue 37 km

Parking in het centrum van Pierrerue, tegenover de basisschool. Via het centrum naar de kerk, dan linksaf, afdaling naar de D12. Na ongeveer 3 km, net na het riviertje Lauzon, linksaf richting Sigonce. In dit plaatsje aangekomen scherp rechts richting Cruis, Montlaux. In Montlaux, net na de kern, niet rechtsaf naar Cruis, maar linksaf. (Er staat geen bord.) Na 3 km geleidelijke klim bereikt u de D951, die u voert naar St. Etienne les Orgues. In het centrum linksaf en op de rotonde rechtdoor, richting Fontienne. Flinke afdaling en daarna een flinke klim, met haarspeldbochten, naar Fontienne. Net voorbij het centrum linksaf, de D116, richting Pierrerue. Vanaf nu daalt de weg tot aan Pierrerue. Op de kruising met de D16 links-rechts, richting Pierrerue. Steeds rechtdoor, totdat u in het dorpje terug bent.

Parking au centre de Pierrerue, devant l’école primaire. Via le centre à l’église, la à gauche et descendre vers la D12. Après environs 3 km, à la rivière Lauzon, à gauche, direction Sigonce. Là à droite direction Cruis, Montlaux. À Montlaux à la fin de la route à gauche (il n’y a pas un signal). 3 km un peu montant à la D951, qui vous mène à St Etienne les Orgues. Au centre à gauche et au rond point tout droit, direction Fontienne. Descente et montée à Fontienne. Apres le centre à gauche, D116. La route descente toujours; au croisement avec D16 tout droit direction Pierrerue. Toujours tout droit au village.