1,7
3,5

Vu 517 fois, téléchargé 6 fois

près de Targassonne, Languedoc-Roussillon (France)

• Photo de XaviCh

XaviCh 8 mai 2013

Ull amb les dades, que el primer tram de pujada no es va grabar, és una miqueta més llarga del què posa.

Aparquem a l'aparcament de dalt i pugem en "navette" fins el "lac des Bouillouses". Ens informem i decidim fer la ruta dels estanys del Carlit, versió curta (2.5 h a pas d'adult). Els primers tres quarts d'hora, la pujada té certa gràcia (pendent, pedres, arrels), amb la qual cosa el Marc puja sense queixar-se, motivat per la dificultat.
    Al cap de molt, recordo que no he engegat el GPS, m'agrada enregistrar els recorreguts i no ho estic fent. M'aturo a treure'l de la motxil·la i els deixo avantatge.
    Continuem, però vet aquí que la Judit cau i es rasca amb l'única pedra d'aquell tram. Trec la farmaciola, i li curem la rascadeta. No sé si aquí o a la parada anterior pel GPS, em deixo la funda de la càmera de video, amb la càmera i les ulleres de veure-hi dins... La càmera em sap poc greu, és bastant dolenta, però la cinta amb imatges, i les ulleres bones, sí que em fot haver-les perdut... Quan me n'adono, baixo fins on la Judit ha caigut, però rés... Confio que algú l'haurà recollit i la deixarà a Informació (no va ser així, tot i que vaig deixar les meves dades, no han trucat) i recupero fins atrapar-los.
    Dinem a l'estany del Valell, i continuem, ja de baixada, fins el punt d'informació. Pregunto per la càmera i les ulleres, deixo el meu nom i telèfon, i marxem resignats... Mig provisqueja, però portem cangurs, i quan ens els posem para.
    Baixada amb autocar fins l'aparcament.