• Photo de Bulloses inferiors

1,6
3,2

Vu 3 fois, téléchargé 0 fois

près de Les Angles, Occitanie (France)

Excursió als llacs inferiors de les Boulloses.
Pujada i retorn amb autobús (n'hi ha cada 10-20minuts, el preu no el recordo, es pot pujar amb gos).
Ruta circular, pasa pels 3 llacs inferirors. S'inicia retrocedint una mica la carretera per on s'ha pujat amb el bus.
El camí és força accecible, excepte algun petit tram de pedra gran al voltant del 1er llac on el fill petit (2'5 anys ha necessitat ajuda) i alguna baixada curta però amb molta inclinació. Per sort no hi ha cap pujada amb molta pendent.
Si que l'últim tram , fins retornar al llac principal es fa una mica feixuc, ja que el cansament comença a aparèixer als nens, el terreny (una llarga recta per pista ) no ajuda i el sól que cau de ple, per sort, es veu el refugi i és un petit reclam pels nens...bueno, el refugi no, però els gelats que vènen si!!!

Excursió feta amb nens de 2'5 anys que han caminat quasi tot (excepte els trams complicats i el tram final de pista) i de 5'5 anys.