Durée  2 hours 24 minutes

1,6
3,3

Vu 5932 fois, téléchargé 403 fois

près de La Molina, Catalunya (España)

Un passeig amb dues variants, una de cinc Km i l'altra de sis, pels preciosos boscos prop de La Molina: avetosa, avellaners, pi roig, moixera de guilla, alguns bedolls... i quan és l'època un munt de bolets: el 15 d'agost hem trobat ceps!

Podem començar a l'estació de tren i pujar pel sender 732 o bé des de la parada del Bus La Molina o aparcant una mica per sobre del refugi Pere Carné.
L'anada és pel camí de Segramorta, pista bàsicament plana i al cap de 2Km trobem un trencall de mitja volta que ens permet fer el passeig en 5Km i tot pla, per passejants de totes les categories i ciclistes de totes les edats.

Naltros, en canvi, seguim en pujada cap el refugi de Segramorta del Club Muntanyenc Barcelonès i una mica més de pujada fins el Torrent de la Ringueta sota el camp de futbol.
De tornada li donem una mica d'emoció baixant per sender dret a buscar el camí 732, un dels trams més bonics de la passejada, i retornant al punt d'inici per una pista que travessa l'avetar una mica per sota de la que hem fet a l'anada. Aquesta variant fa pujades i baixades però sense massa dificultat.