Durée  5 hours 23 minutes

Publié 11 novembre 2014

Recorded novembre 2014

Vu 1140 fois, téléchargé 61 fois

près de Sant Antolí i Vilanova, Catalunya (España)

Molt entretinguda i agradable aquesta ruta!

La dividiría en dues parts molt diferents:

1ª Part: St.Antolí a Solivella. Tram que transcorre majorment entre camps de conrreu, amb un terreny de molt bon fer tipus Raid Autopista, en el que vas realment ràpid! L’ùnica pega és el llarg enllaç d’uns 10km (veure waypoints marcats Asfalt-1 i Fi Asfalt-1).

2ª Part: Solivella a St. Antolí. Aquest tram comença amb un enllaç per carretera d’uns 9km (veure waypoints marcats Asfalt-3 i Fi Asfalt-3), fins aprop de Montblanc. Un cop fet aquest tram, ja la resta és tot pista 90% pedregosa. Com a tram divertit, destaco especialment el tròs que va desde que finalitza aquest enllaç de carretera fins a Cabra del Camp, pujant pel Tossal Gròs, ja que tot i ser una mica pedregós és divertit i de bon fer. En aquesta 2ª part, trovarem una mica de dificultat al arribar al waypoint pujada pedregosa, ja que té molta pendent amb rocs mitjans sueltos, i no hi ha gens de grip…per tant, cal mantenir ferm el gas fins a arribar al final de la pujada, de lo contrari pot costar una mica arribar al cim de la pujada. També cal esmentar que pasada la 2ª meitat d’aquesta part, el track va vorejant camps de conrreu, i els camins s’esvaeixen una mica, però jo no he tingut cap problema per seguir-los.

En total 4 hores en moviment per completar l’itinerari…com sempre amb parades per fer fotos, i a ritme alegrement dominguero! jejeje!