• Photo de Casamance 2019-20 – 000 ruta circular

Recorded janvier 2020

-1 m

Vu 51 fois, téléchargé 0 fois

près de Boudody Escale, Ziguinchor (Senegal)

La ruta es un recorregut circular que parteix de Ziguinchor per acabar a la mateixa ciutat, la més important de la Casamance, situada al sud del Senegal.

Abans havíem volat a Banjul, capital de Gambia per apropar-nos per carretera al punt de sortida de la ruta.

La ruta està dissenyada per conèixer la regió alternant trams a peu amb altres en piragua. El retorn a Ziguinchor des de la Platja de Boucotte la fem per carretera amb algun tram a peu.

La Casamance pren el nom del riu homònim que conforma un immens delta farcits de canals més o menys navegables anomenats “bolons” i una infinitat d’illes. La regió està habitada pels Diola que son generalment agricultors, també hi trobem comunitats wòlof que han anat a establir-se bàsicament a la costa i que son generalment pescadors.

Aquesta ruta ha estat organitzada per Banoa Viatges.
Les parts de la petja fetes a peus son fidedignes, la traça feta en canoa o en autobús estan fetes sobre mapa.