Vu 1676 fois, téléchargé 33 fois

près de Les Angles, Languedoc-Roussillon (France)

Interessant i preciós circuit al voltant del Carlit. Nosaltres ho hem fet en dos dies. El primer dia vam dormir a les Boullouses on hi ha moltes possibilitats d'allotjament (no es pot arribar amb cotxe de les 7:00 a les 19:00 ... hi ha uns autobusos que et porten. És millor informar-se del tema abans d'anar). Hem fet la volta la Carlit en el sentit de les agulles del rellotge. La segona nit vam dormir a la Gite d'etape "LA FERME d'A GARCIE" a Porte Puymorents (Tels: 0610767987 - 0468049544-0961049851 - e-mail: [email protected]) . Hi ha molt poques possibilitats d'allotjament ... També hi ha un càmping.
Ja el segon dia vam aprofitar per pujar al Puig de la Grava, un 100cim de la FEEC ... Espectaculars vistes. En alguna ocasió el track es desvia per evitar restes de neu i per pujar al Puig de la Grava. Nosaltres la baixada del Puig de la Grava la vam fer una mica al estil porc senglar per evitar una zona de neu amb molta pendent. Si no el millor és baixar per on s'ha pujat.

CASTELLANO

Interesante y precioso circuito alrededor del Carlit. Nosotros lo hemos hecho en dos dias. El primer dia dormimos en las Boullioses donde hay muchas posibilidades de alojamiento (no se puede llegar en coche de las 7:00 a las 19:00...hay unos autobuses que te llevan. Es mejor informarse del tema antes de ir). Hemos hecho la vuelta la Carlit en el sentido de las agujas del reloj. La segunda noche dormimos en la Gite d'etape "LA FERME d'EN GARCIE" en Porte Puymorents (Tels: 0610767987 - 0468049544 - 0961049851--e-mail: [email protected]). Hay muy pocas posibilidades de alojamiento...también hay un camping.
Ya el segundo dia aprovechamos para subir al Puig de la Grava, un 100cim de la FEEC...Espectaculares vistas. En alguna ocasión el track se desvía para evitar restos de nieve y para subir al Puig de la Grava. Nosotros la bajada del Puig de la Grava la hicimos un poco a lo jabalí para evitar una zona de nieve con mucha pendiente. Si no lo mejor es bajar por donde se ha subido.