• Photo de #1CIM - Roc de Mallorca

0,3
0,6

Vu 77 fois, téléchargé 5 fois

près de Castelnou, Occitanie (France)

Roc de Mallorca es troba inclòs al repte dels 100 cims de la FEEC

HI HA CAP FONT: No
ALTITUD : 1110m.

CATALÀ
Ens arribem a Castelnou per la carretera D48 que ve de Thuir, a Castelnou agafem carretera amunt direcció St. Michelle de Llotes-Caixas, passem per davant del castell i al cap de mig km. deixem la carretera i anem a l'esquerre per una pista asfaltada direcció Domain Querubis, al cap d'un km. arribem al coll de la Creu on hi ha una entrada a la finca i una explanada a l'esquerra on podrem deixar el cotxe.
Ens col·loquem els frontals, i caminem des d'on surt un camí en pujada que ens deixarà ens pocs minuts dalt el Roc de Mallorca amb unes vistes espectaculars, que nosaltres les vam tenir nocturnes ..
BON CAMÍ 🌍

CASTELLANO
Nos llegamos a Castelnou por la carretera D48 que viene de Thuir, en Castelnou cogemos carretera arriba dirección St. Michelle de Llotes-Caixas, pasamos por delante del castillo y al cabo de medio km. dejamos la carretera y vamos a la izquierda por una pista asfaltada dirección Domain querubín, al cabo de un km. llegamos al collado de la Cruz donde hay una entrada a la finca y una explanada a la izquierda donde podremos dejar el coche.
Nos colocamos los frontales, y caminamos desde donde sale un camino en subida que nos dejará nos pocos minutos arriba el Roc de Mallorca con unas vistas espectaculares, que nosotros las tuvimos nocturnas ..