1,3
2,5

près de Dauphin, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Start op de centrale rotonde op de camping. Over de rivier en de volgende brug, daarna links, smal paadje langs rivier (“Dauphin”) en afrastering. Over het smalle paadje, vervolgens linksaf tot de harde weg. Links en op volgende kruising rechtsaf. Over de brug (Viou) linksaf, onder de D13 door. Einde weg links. Volgende weg rechts aanhouden. Op splising (2 carrefours) links aanhouden en vervolgens linksaf. D13 en de Laye oversteken. Eerste kruispunt linksaf, volgende kruispunt linksaf. Vóór spoorbrug links naar beneden en terug naar de camping.

Départ sur le rondpoint centrale sur le camping. Passez 2 ponts, puis à gauche et le petit chemin (“Dauphin”) entere la rivière et le treillage. Par le Petit chemin au route. À gauche et au Carrefour à droite. Passez le pont (Viou) et à gauche, puis sous le D13. Fin de route à gauche, puis à droite. Au division (2 carrefours) à gauche et puis à gauche. Passez le D13 et la Laye. Au Carrefour à gauche, Carrefour suivante à gauche. Avant le pont à gauche et retour au camping.