Durée  5 hours 21 minutes

3,6
7,2

Vu 152 fois, téléchargé 13 fois

près de Alpens, Catalunya (España)

Caminada pel vessant nord del Lluçanès i sud-est del Ripollès, en la que sortint del bonic poble d’Alpens i seguint el GR-1, hem pujat al Puig Cornador i desprès, seguint per la carena, hem anat a les ermites de Santa Magdalena i Sant Martí de Vinyoles.

El recorregut que hem fet, ha estat el següent:
Alpens – GR-1 – Oratori de Sant Antoni de Pàdua – Montjuïc – Torrats – Roca de Pena – font de Matamosses – rec de Matamosses – els Joncarons – collet de l’Ampolla – les Saleres – coll Tallat – Puig Cornador – coll Tallat - GR1 – ermita de Santa Margarida de Vinyoles – collet de la Baga – Portavella – ermita de Sant Martí de Vinyoles – el Joncar – plans de font Servera – coll Mercadal – el Grau de l’Olla – faig monumental – creuem el rec del Clot de les Corts – collet de l’Oració – Anfruns – collet de Comadil – font de la Pomarola – camí del bac de la Pixarella – collet de la Batallola – carretera BP-4654 – font de l’Ase – ermita de Sant Sebastià – arribada a Alpens.