Durée  5 hours 12 minutes

4,4
8,7

Vu 75 fois, téléchargé 1 fois

près de Sant Amanç, Catalunya (España)

Avui ens hem proposat fer un tram de camí de ronda, concretament des de Sant Feliu de Guíxols a Palamós.
Per això hem anat en cotxe fins a Palamós, i els hem deixat a l'aparcament de la platja davant l'Hotel Trias, al final del passeig de la Platja Gran (Aprofitant que ara, a l'hivern, l'aparcament està obert de forma gratuïta i hi ha espai suficient).
Després hem agafat el bus que surt de la central de
Sarfa al C. Lopez Puigcerver, 7 a 3/4 de 8, i arriba a St. Feliu a les 8h 20'.
Comencem a caminar des de l'estació de busos de St. Feliu, i fem el recorregut complet fins a Palamós, passant per totes les cales i racons, segons itinerari:
Estació de busos de St. Feliu, platja de St. Feliu (Passeig), Mirador de les Peixeteres, Cala Jonca, Mirador de les Triadores, Cala de l'Ametller (Via Ferrada), Mirador de les Mestresses, Mirador de les Dides, Cala Maset, Platja de Sant Pol (S'Agaró), Punta de'n Pau, Plaça mirador, Platja de Sa Conca, Marina Port D'Aro, La Playja D'Aro, El Cavall Bernat, Cala Rovira, Cala Sa Cova, Cala del Pi, Cala Canyers, Cala Belladona, Cap Roig, Cala GoGo (Platja de les Torretes), Platja de Cala Cristus, Cala dels Esculls, Cala del Paller, Cala de les Roques Planes, La Torre de'n Garrigó, Torre Valentina, Platja de Torre Valentina, Platges de St. Antoni, Platja de's Monestri, Platja de Palamós i aparcament de la platja.
Una ruta sense complicacions, més enllà de la llargada, amb unes vistes espectaculars (Sobretot si el dia és clar com el que hem tingut avui). La única "pega", si se'n pot dir així, son els trams que ham de fer sobre asfalt o lloses (Carretera, Passeigs, ...). El tram més ingrat és la volta que hem de fer a la marina de Platja D'Aro, ja que cal vorejar tot el port esportiu en no haver-hi cap pont que permeti de travessar-lo directament.
Una ruta, en definitiva, totalment aconsellable per fer en els mesos que no apreta la calor.

Hora Inicio: 8:23 3 ene. 2019
Hora Fin: 13:35 3 ene. 2019
Distancia recorrida: 17,6 km (05:12)
Tiempo en movimiento: 03:58

Nombre: Segmento: 1

Hora Inicio: 8:23 3 ene. 2019
Hora Fin: 13:35 3 ene. 2019
Distancia recorrida: 17,6km (05:12)