Temps en mouvement  4 hours 16 minutes

3,5
7,1

Vu 6 fois, téléchargé 0 fois

près de la Menera, Occitanie (France)

Interesante recorrido en la Alta Garrotxa, subimos a la cima del Comaregra 1549 m, Puig de les bruixes 1378 m y Puig de Sant Marc 1301 m..
El recorrico empieza en el km 8 de la pista forestal que nos lleva a Monars..
Partiendo de dicho punto, nos dirigimos por camino señalizado en dirección a la primera cima, el Comanegra ,entre el parking y la prinera cima nos separan solamente 250 m de desnivel, lo que hace esta cima muy accesible desde este punto.. una vez en la cima, iremos recorriendo la cresta por un camino bastante marcado hasta llegar al Puig de les Bruixes..el recorrido es muy bonito, variado y aéreo sin ser peligroso ..
Una vez llegados al Puig de les bruixes , continuamos nuestro camino por lo alto de la montaña, la siguiente cima a la que llegaremos es el Puig de Sant Marc ..
A partir de aquí el camino ya no será tan evidente y habrá que mirar el gps con más frecuencia , ya que el camino se va perdiendo en algunos puntos, recomiendo llevar autonomia extra para el gps.
El recorrido para forzar la vuelta circular pasa por varias zonas boscosas bastante cerradas ..
Nos gusto mucho todo el recorrido aereo entre las cimas y no tanto la vuelta por la parte baja.

..........….................................................

Interessant recorregut a l'Alta Garrotxa.
Pugem pujar al cim de l'Comaregra 1549 m, Puig de les bruixes 1378 m i Puig de Sant Marc 1301 m ..
El recorrico comença al km 8 de la pista forestal que ens porta a Monars ..
Partint d'aquest punt, ens dirigim per camí senyalitzat en direcció a la primer cim, el Comanegra, entre el pàrquing i el cim ens separen només 250 m de desnivell, el que fa aquest cim molt accessible des d'aquest punt .. partint del cim, anirem recorrent la carena per un camí força marcat fins arribar al Puig de les Bruixes..el recorregut és molt bonic, variat i aeri sense ser perillós ..
Un cop arribats a al Puig de les bruixes, vam continuar el nostre camí per la part alta de la muntanya, el següent cim a la qual arribarem és el Puig de Sant Marc ..
A partir d'aquí el camí ja no serà tan evident i caldrà mirar el gps amb més freqüència, ja que el camí es va perdent en alguns punts, recomano portar autonomia extra per al gps.
El recorregut per forçar la volta circular passa per diverses zones boscoses bastant tancades ..
Ens va agradar molt tot el recorregut aeri entre els cims i no tant la volta per la part baixa.