Coordonnées 513

2,2
4,5

Vu 4753 fois, téléchargé 110 fois

près de Vernet-les-Bains, Languedoc-Roussillon (France)

Una nova circular aquesta vegada per terres catalano-franceses. El camí s’agafa just als costat del Balneari esta molt ben indicat tant per la senyalitzacions com per la pintura groga durant tot el trajecte. L’indicador i posa ‘tour de goa’ que serà el nostra destí immediat. La ruta supera un desnivell de 500 metres en poc mes de 3 km. Això vol dir que en algun moment el camí fa una pujada severa.
Arribats al Pic de la Penya acaba el tram mes dur i des de allà una pujada sostinguda ens porta fins la Torre de Goa. Allà mateix comença una baixada molt còmode que ens portarà per un corriol primer fins el poble de Casteil i al final per un tros de pista de nou fins el Balneari de Vernet.

Una nueva circular esta vez por tierras catalano-francesas. El camino se toma justo a lado del Balneario está muy bien indicado tanto por la señalizaciones como por la pintura amarilla durante todo el trayecto. En el indicador pone 'tour de goa' que será el nuestro destino inmediato. La ruta supera un desnivel de 500 metros en poco mas de 3 km. Esto quiere decir que en algún momento el camino hace una subida severa. Llegados al Pico de la Peña acaba el tramo más duro y desde allí una subida sostenida nos lleva hasta la Torre de Goa. Allí mismo empieza una bajada muy cómoda que nos llevará por un sendero primero hasta el pueblo de Casteil y al final por un trozo de pista de nuevo hasta el Balneario de Vernet.

Durada 05:40

El track es net / El track esta limpio.