Difficulté technique   Difficile

4,7
9,4

Vu 239 fois, téléchargé 10 fois

près de Counozouls, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Col de Jau 1506 m - refugi Callau - salt del burro- pic de Madres - Bernat Salvatge - col de Jau (parking)
Refugi de callau 1570 m
Interseccio
Pic de Madres 2470 m.
Pic Bernat Salvatge 2429 m.
Aqui s'ha de veure un prat, Barraca i Casa al fons. En aquesta ultima part No hi marques i es una mica perdedor (GPS obligat)
  • Photo de Interseccio on s'arriba a un cami forestal cota 1515 m (distancia al cotxe 500 m.)

• Photo de franktri

franktri 7 mai 2016

Ruta llarga pero molt maca de fer. Amb unes vistes inpresionants desde el pic de Madres 2470 m. i el Bernat Salvatge 2429 m. Hem trapitjat força neu al llarg de tota la ruta, si be no hem tingut necessitat de posar-nos els granpons, tot i que en la part final la neu estava glasada i hem fet una petita volta per no trapitjar-la i hem pujat per zones on habia mes terra que neu, pero
    mes desnivell de pujada.
    Ull L'ultima part no hi marques i es una mica perdedor (GPS obligat). Abans del punt on hi ha la foto d'un prat, barraca i casa es quant ha sigut mes perdedor fins al seguent punt (interseccio) on ja es troba el cami forestal. Despres del cami forestal el seguim i ja tenim el cotxe a 500 m.