Durée  6 hours 6 minutes

Recorded décembre 2014

5,9

Vu 5034 fois, téléchargé 113 fois

près de Nou Barris, Catalunya (España)

Caminada pel parc de Collserola, amb sortida des del mirador de Torre Baró, hem fet la volta a la torre i passant successivament pels turons de Roquetes, d’en Segarra, Sul, d’en Gras, forat del Vent, d’en Fotja, de Valldaura, de Magarola o Maltall i Santa Maria, hem anat fins al Tibidabo.

Durant tot aquest recorregut, gaudim d’imponents vistes sobre la ciutat de Barcelona, però dalt del Tibidabo, tota la ciutat queda als nostres peus i per tant, les vistes són més complertes. Aprofitem per esmorzar i tot seguit reprenem la marxa donant la volta a aquest turó.

Encarem el camí a l’ermita de Sant Medir, passant pel viaducte de can Ribes i un corriol que amb poca estona ens permetrà arribar fins aqueta capella i on desprès de beure aigua a la font i un petit ganyip, comencem el camí de tornada, seguint el PR-38 primer i el GR.92 desprès, fins a sota mayeix del turó de Magarola, des d’on seguint, amb petites variacions, el recorregut fet a l’anada, hem retornat al punt de sortida.