4,0
8,0

Vu 114 fois, téléchargé 7 fois

près de Gavarnie, Occitanie (France)

Dia 2/3. Brecha Roland - Serradets - Gavarnie - Espuguettes - TucaRoya
23 agost 2017

Després del bivac a la brecha, vam baixar a Serradets i després per el camí directe cap al hotel de gavarnie (baixada llarga i perdedora a trams però ben marcada).
Vam pujar al refugi d'Espuguettes passant per la cabaña de Pailla. Collat de hourquetes i després fins al refugi lliure. Hi ha camí ben fitat tota la estona. Última pujada al refugi lliure molt descomposta.
El refugi está en bon estat. Te matalassos i mantes, llum que no funciona, taula... Molt bo!

Después del bivac en la brecha, bajamos a Serradets y luego por el camino directo hacia el Hotel de Gavarnie (bajada larga y perdedora a tramos pero bien marcada). Subimos a el refugio de Espuguettes pasando por la cabaña de pailla. Collado de les hourquetes y luego hacia el refugio libre. Hay camino bien hitado todo el rato. Última subida al refugio libre bastante descompuesta.
El refugio está bien. Colchones, mantas, luz (no funciona), mesa... Buen estado!