4,6
9,2

Vu 2337 fois, téléchargé 70 fois

près de Suwaltol, Central Region (Nepal)

(text in catalan)

Segona jornada del Kathmandu Valley Rim Trek

Es tracta d´una jornada agradable. Durant llargues estones recorrerem camins de muntanya amb excel.lents vistes sobre l´Himàlaia.

El nostre recorregut transcorre per dues variants que no són intrínsecament el recorregut:

A) Poc després de sortir de Dhulikel, enlloc de passar per la torre mirador i la pista, seguim un camí estret a l´est, entre plantacions de patates i arròs. El camí a vegades és poc evident. No hem de perdre altura ni guanyar-la, fins que el corriol desemboqui a la pista.

B) Des del coll XXX agafem un corriol enlloc de continuar recte pe la pista. Aquesta variant té l´avantatge d´anar fins la torre mirador de Nagarkot per corriols selvàtics, però el desavantatge d´haver de circular després per l´asfalt entre la mateixa torre i Nagarkot (4km).

ALLOTJAMENT

Donat que és un indret força turístic de gent que hi ve per veure les vistes sobre l´Himàlaia, a Nagarkot hi ha infinitud de lodges de bona qualitat dispersos per la població. No són barats, però tenen bon nivell.