Durée  4 hours une minute

Recorded juillet 2017

1,3
2,6

près de Porté-Puymorens, Occitanie (France)

Estany de Font Viva du Camí dels Enginyers (Alta Cerdanya)

Nous commençons la route vers le parking au bout de la piste goudronnée, au-delà du lac de Passet.

Après avoir traversé le pont en bois sur le Rec de Lanós, nous continuons sur le sentier des ingénieurs (marques jaunes) qui nous mènera à un carrefour où nous suivrons le sentier sur la gauche pour rééquiper le Rec de Lanós et monter au lac de Live Source Si nous prenions celle de droite, nous suivrions le chemin de l’ingénieur jusqu’au réservoir de Lanós.

Après le déjeuner sur le bord de Font Viva, nous suivons la rive droite du lac, nous passons à travers les vestiges de l'ancien refuge de Font Viva et commençons la descente le long de la Rec de l'Estany de Font Viva qui, avec quelques passages supplémentaires délicat où vous devez utiliser vos mains, nous laisse dans le parking, où nous terminons la route aujourd'hui.

Itinéraire court, très abordable, où nous sommes toujours entourés d’eau et de végétation.

Santé et bonne marche!
Aparcament i inici de la ruta.
Rètol informatiu cap a Font Viva.
Cap a Font Viva. Senyals de color groc.
Cap a Font Viva.
Pont sobre el Rec de Lanós.
Estany de Font Viva.
Pont en bois sur le Rec de l'ESTany de Font Viva. C'est à la fin du parcours.
Aparcament i final de la ruta.

• Photo de jaboillos

jaboillos 11 juil. 2017

Me gustaría hacer esta ruta, debe estar muy bien https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/estany-de-font-viva-pel-cami-dels-enginyers-18450548/photo-11623035

• Photo de Jordi Juvanteny

Jordi Juvanteny 3 juil. 2018

Preciosa. Millor fer-la en sentit horari per fer la grimpadeta de pujada. I la tornada a l’ombra.
    Despres de creuar la riera de llanos, s’ha de vigilar per seguir el cami per els arbres caiguts per allaus fa tres anys.
    Hem de seguir sempre el cabdal de la riera fins a baix.
    El llac de font viva es molt fotogènic.
    Moltes gràcies!!

• Photo de jllardy@yahoo.es

jllardy@yahoo.es 27 sept. 2018

La bajada es ligeramente mas complicado (hay que usar las manos) pero acorta bastante la vuelta.
    Bonita y corta excursión para hacer ne familia (nosotros con niños de 7 y 9 años)

• Photo de Pitcollonsiamunt

Pitcollonsiamunt 28 sept. 2018

Gràcies pel comentari i la valoració.
    Certament, una ruta imprescindible en qualsevol època de l’any.
    Salut.

• Photo de jaboillos

jaboillos 28 sept. 2018

En lugar de atrochar y bajar al puente del aparcamiento, puede alargar la bajada en diagonal hasta el Passet retrocediendo al aparcamiento por la pista asfaltada. No tendrá que rampar con las manos aunque resulta un poco mas larga, 11,55 km. Ver ruta del 22/7/17.
    Preciosa.

• met19 13 juil. 2019

Bonica excursio amb un preciós camí de pujada. La baixada té un punt en que es probable perdre el track, perque es desvia del camí principal, sense seguir inicialment cap pista, ni haver-hi cap indicació. Té un parell de punts una mica més complicats.

• Photo de Pitcollonsiamunt

Pitcollonsiamunt 13 juil. 2019

Gràcies pel comentari i la valoració. Salut