Temps en mouvement  2 hours 49 minutes

1,9
3,7

Vu 285 fois, téléchargé 17 fois

près de Meranges, Catalunya (España)

Pugem per Guils fins a l'estació d'esquí de Guils-Fontanera i agafem la pista fins al refugi de la Feixa al Pla de la feixa (40 minuts). Deixem enrere el refugi i un xic més endavant trobarem apartament a la vora de la pista. Anem fins al petit cartell indicador a tocar de la tanca i prenem el sender 120b en direcció estany de Malniu. Fem una pujada suau seguint les marques grogues del sender indicat travessant una gran zona amb grans blocs de granit al camí fins que hem de creuar la tanca pervuna porta estreta i continuar pel sender 121 que en aquets punt s'ajunta amb el 119 que ve del refugi de Malniu. Al cap d'una estona arribem a l'estany de Malniu i el Puipedrós al fons. A la dreta de l'estany continua el sender 121 que puja pronunciadament fins arribar al Prat Fondal on el terreny esdevé pla fins arribar a l'estany de Mal on comença a baixar cap a la riba. De vegades es perden les indicacions del 121 però en paral.lel ens podem orientar pels túmuls de pedres que marquen el camí, gentilessa d'altres excursionistes que es van pendre la molèstia de fer aquests indicadors. Un cop arribats a l'estany de Mal o de Guils el voregem però no és bona idea sobretot si porteu nens donat que no hi ha camí i és molt complicat avançar entre els blocs de granit de la riba est. NO recomano fer-ho. Doneu la volta per on heu vingut per tornar.
Un cop vorejat l'estany seguim els túmuls de pedres per retrobar el sender 121 i desfer el camí.
Existeix sobre plànol un corriol que pel mig del bosc arriba al refugi de la Feixa però al mateix refugi ens van recomanar NO agafar-ho donat que està mal senyalitzat, poc transitar i és fàcil extraviar-se.

Indicador Estany de Malniu

Sender

Lac

Estany de Mal

Estany de Mal, riba nord.

Serra Masquerella

Túmuls indicadors.

Carrefour

Retrobem el 121 i tornem.

Túmuls.

Rivière

Rierol

Sender 121 de baixada del prat Fondal.