Durée  4 hours 12 minutes

3,6
7,3

Vu 218 fois, téléchargé 4 fois

près de Alagón, Aragón (España)

ITINERARI:

CAT: comencem l'etapa a l'estació d'Alagon, travessem la població pel carrer estación, carrer Santiago Ramón y Cajal, plaça de las Monjas, carrer Joaquín Costa, plaça de San Juan, fins la avenida de la Portalada on deixem enrera la població per una pista asfaltada, fins un desviament a la dreta que duu a un pont sota la via del tren, i després a un altre sota l'autopista A-68, per acabar a trovar-nos una carretera a la que hem de seguir durant 1'5 quilómetres fins veure una cruÏlla que ens porta directe a Cabañas de Ebro. Travessem el poble i caminem en direcció a Alcalá de Ebro. sense perdua possible amb una vegetació de canyars, hortes i camps de forratge.
Un cop a Alcalá de Ebro anem a buscar l'església de la Santísima Trinidad i l'estàtua de Sancho Panza, on Cervantes en el llibre del Quixot, va situar l'Ínsula de Barataria, regal que Don Quijote va fer al seu Fidel escuder Sancho Panza.
A partir d'aqui queden 4'5 quilómetres fins el centre de Luceni punt final d'aquesta etapa, tot fent camí pel marqe esquerra del riu Ebre.