3,0
6,0

Vu 269 fois, téléchargé 24 fois

près de Figaró, Catalunya (España)

*DATA DEL TRACK: 16-04-19
*ACCÉS:
*Com anar-hi: GOOGLE MAPS
* Aproximació :
*SORTIDA ARRIBADA : Figaró 330 m
*Comarca : Vallès Oriental
*Tipus de camí : Tram de Carretera , Pista i corriols.
*Valoració Global : caminada que la podem considerà de fàcil , per gent acostumada a la muntanya

*FITXA TÈCNICA:
Sortida-Arribada Figaró , Ca l’Andreu , direcció (N-E) en el Pont de Ca l’Andreu ( N) seguint la Riera de Vallcàrquera , Font dels Castanyers , passat aquest punt hi tornar agafar el PR C-33 farem un gir a direcció (S) fins a la Creu de Can Plans , seguirem (S-E ) fins a Sant Cristòfol de Monteugues , seguirem la pista Can Valls , Alzina de Can Valls , punt més alt de la caminada d’avui , passat aquest punt farem un gir direcció (W) Serra dels Pins , fins a tornar a trobar la Creu de Can Plans , direcció (E) , seguint el camí que tenim fites per accedir a la Cova de Can Plans seguirem un vell rastre , un visitada pujarem a buscar una pista a sobre nostre (W) Can Plans , Bassa de Can Plans , fins el punt de sortida .

*Per més informació clicar sobre l’enllaç de color blau

*Orientació GPS : (Fàcil )
*Dificultat Física : ( Fàcil)
*Dificultat Tècnica: ( Fàcil )
*Passos Perillosos: (Cap)
*Descripció : els Wayponits ens indiquen els punt més significatius de la ruta .