• Photo de GR 5: Ancy sur Moselle / Pagny sur Moselle

Recorded mai 2017

6,6

Vu 39 fois, téléchargé 3 fois

près de Ancy-sur-Moselle, Alsace-Champagne-Ardenne-Lorraine (France)

Ancy sur Moselle / Pagny sur Moselle
  • Photo de Chapel Le Gorze
Chapel Le Gorze
  • Photo de Drinkwaterplaats
Drinkwaterplaats

• Photo de Ruudmeij

Ruudmeij 28 avr. 2018

We zijn met de camper op pad en gaan deze periode de tracks lopen door de camper op het eindpunt te zetten of gewoon op de camping te laten staan en dan gaan we reizen met het openbaar vervoer of we lopen een paar dagen aaneengesloten met een wat vollere rugzak en overnachten op een camping (dus de tent gaat mee) of een ander onderkomen. Het doel is om Barr te bereiken.
    We hebben de auto bij het treinstation van Pagny sur Moselle geparkeerd en hebben de trein vanaf daar gepakt naar Ancy sur Moselle. En dan teruglopen naar de auto. Treinkaarten zijn te koop op het station via een ticketautomaat, hier hadden we wel enige hulp bij nodig.
    Helaas heeft het 's ochtend geregend, maar 's middags werd het gelukkig droog, ondanks toch een mooie fijne wandeling met enige klimmetjes.