5,4

Vu 162 fois, téléchargé 3 fois

près de Gondrexange, Alsace-Champagne-Ardenne-Lorraine (France)

Gondrexange - Abreschviller
  • Photo de Restaurant St Quirin.
Restaurant St Quirin.

• Photo de Ruudmeij

Ruudmeij 28 avr. 2018

Na een rustige nacht, ontbijtje en het oppakken van de tent en de rest gaan we weer op pad:
    Na ongeveer 3 à 4 km op weg zijnde, moet er een drukke weg (N4) overgestoken worden: een gevaarlijke situatie. We moesten een vangrail overstappen. Opletten dus.
    De eerste 15 km verharde wegen. Na St Quirin ging je het bos. Lekker stijgen en dalen.
    In Abreschviller hadden we een overnachting gepland in een gîte d'etappe tegenover de camping "du Moulin". Echter deze gîte bleek niet meer open te zijn, alleen voor feesten en partijen. We werden door de aanwezige persoon geholpen op zoek naar een andere overnachtingsplek aangezien we geen zin hadden om op de camping te overnachten. Het werd een chambre d'hotes: Trithardt Claude, Vallée Des Loups 12, 57560 Abreschviller. Een mooi huis.