• Photo de Highland cattle

Recorded mai 2016

3,2
6,4

près de Brassy, Bourgogne-Franche-Comté (France)

Trois jours en Bourgogne, quelques balades: "Croissant, Echelles, Banquet, Highland Cattle, Cure et Glycine". On ne trouve pas de vignes dans cette partie de la Bourgogne. Collines, forêts, dénivelés et prairies. Les villages et maisons sont typés et ont leur charme. La région est peu peuplée et encore sauvage.

Les alentours du village de Brassy offrent de belles vues. Le tour et se fait sur des petits chemins campagnards.
Le parcours n'est pas facile à faire en vélo, mais c'est possible. Le passage dans les prairies du Montour est un peu difficile.

Three days in Bourgogne with some nice walks: "Croissant, Echelles, Banquet, Highland Cattle, Cure et Glycine." There are no vineyards in this part of Bourgogne. Hills, forests, ups and down, pastures.Villages and houses are still typical and nice. The area has little population and is still wild.

Brassy's village offers nice vieuws. The tour is on small roads and paths. It is possible but difficult to ride the tour on bike. The way in Montour's pastures is a bit difficult.