Temps de déplacement  4 hours 43 minutes

Recorded mars 2018

9,0

Vu 156 fois, téléchargé 6 fois

près de Hinojosa del Duque, Andalucía (España)

Sortim després d'haver esmorzat al mateix alberg viejo de la Chus, d'Hinojosa del Duque, a les 8 del matí. Passem per davant de l'esglèsia i de la plaça de l'ajuntament, intentem segellar la credencial, però el rector encara dorm.
Agafem el camí ample i amarat d'aigua, fins que al km 5'1 trobem el primer rierol desbordat, intentem creuar, però hem de recular un quilòmetre i anar a buscar la carretera.
Seguim durant 9 km per la A3279 fins al trencant de la CO9011, on comença a ploure de nou i amb un fort vent de costat, per la carretereta secundària amb molt mal estat, però molt maca i envoltada de grans mates de ginesta i camps verds de sembrats i alzines amb algun ramat de xais.
Al km 22 en Santiago s'ha fotut de llorus i hem decidit trucar a en Manuel, de l'associació del Camino Mozárabe, que es brinda a venir-nos a buscar amb cotxe, portar-nos de passada a contemplar el riu Zujar, ben desbordat i a visitar l'ermita de la Virgen de las Alcantarillas, per on passa el Camino i acostar-nos a Monterrubio de la Serena, on després d'una cervesa i una tapa, acabem la ruta d'avui.