Durée  5 hours 20 minutes

4,8
9,5

Vu 139 fois, téléchargé 3 fois

près de la Garriga, Catalunya (España)

Caminada des del centre de la Garriga a Puiggraciós, pujant per la Serreta i les planes de can Miquel, seguint el PR C-33 fins al Santuari, on l’hem deixat per pujar fins el cim, on també hi ha les restes d’un antic poblat Ibèric. Dalt del cim hem gaudit de bones vistes sobre la plana del Vallès Oriental i Barcelonès, amb visió dels cims de la Mola, Montcau, Sant Sadurní, Cingles de Bertí, Tagamanent, serralada del Litoral, etc.

Baixem del cim per un corriol, que va directe al col de can Tripeta, on seguim baixant al costat del torrent de la Rovira, fins a l’església de Sant Pau de Montmany, en estat ruïnós. Seguim endavant i arribem a la masia de l’Ullar, on girant a la dreta anem pel costat d’un munt d’andròmines abandonades fins a trobar el camí de la font Vera (mig tapat per la vegetació, però on es passa perfectament) fins enllaçar amb el camí de baixada de Puiggraciós a ca n’Oliveres.

Desprès de passar per la font i la masia modernista de ca n’Oliveres, on hi ha un magnífic lledoner, seguim endavant fins a enllaçar amb el camí fluvial del Congost, a l’altura de la font del Pontet i el molí de ca n’Oliveres. Creuem el riu per una passera de pedres i seguint al costat del riu, anem fins al pont de ferro de can Palau, per tot seguit, arribar primer al parc del Pinetons i finalment al centre de la Garriga, on acabem aquesta bonica ruta.

Sortida i arribada - La Garriga

Rivière

Riu Congost

Pont

Pont de ferrro de can Palau