Durée  3 hours 11 minutes

3,4
6,8

Vu 62 fois, téléchargé 5 fois

près de la Granja d'Escarp, Catalunya (España)

Deixem el vehícle a la pista de pujada prop de La Granja (Es pot deixar al començament de la pista en un aparcament on hi ha un centre de btt i senderisme). Es puja per pista passant per les runes de algunes mines, primer per un barranc i després carenant. Prop del pic, anem per una trialera de btt, i finalment el últim tram per pujar al cim (495 m) per un sender amb pendent i una mica desfet. Vigilar en aquest tram no tocar cap bossa de processionària ja que els pins són molt petits i pot estar a la alçada de una persona.
Malgrat no és el punt més alt del Segriá , la punta d'Escambrons a Almatret té 500 m, si és el més emblemàtic amb una magnífica vista en totes direccions.
La baixada és per pista, fins arribar a un pantà de regadiu on es pren un altra trialera, perfectament transitable a peu , que barrejada amb alguna pista de tractor, ens torna a portar a la pista de pujada, prop de La Granja d'Escarp