Durée  2 hours 12 minutes

1,6
3,2

Vu 54 fois, téléchargé 2 fois

près de Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

Ruta molt bonica que recorre l'entorn de la Moixina, però, que hi ha un tram que el camí es perd i cal embardissar-se, si això no us molesta, la podeu fer altrament, no us la recomano.
Sortim de l'avinguda Sant Jordi (que no és un vial) a tocar Can Gou, anem a visitar la Capella de la Salut i immediatament després ja gaudim de l'entorn dels aiguamoixos de la Moixina i les sempre magnífiques Basses d'en Broc.
Continuem el camí com si volguéssim anar a les ermites del Corb o bé a la Fageda, i passem per Can Soc, el Serrat i poc després de passar per Can Pradella ens desviem a l'esquerra per anar a la costa de Pujou, ens creuem amb el camí que ens porta a la Teuleria (esquerra) o a la Fageda (dreta), ara toca pujar fins al capdamunt del Turó de Pujou, reculem una miqueta i ens desviem a la dreta.
El camí està força visible i en alguns arbres hi ha algun senyal de pintura, però de sobte es perd el camí que ens hauria de portar al Triai, hi trobem un camí que ens tornaria enrere. Si seguim en direcció al Triai, almenys segons el camí que vaig fer jo, t'embardisses una miqueta, però al final arribés a Can Torrentó. He trobat una track que indica un camí de baixada abans d'embardissar-me, no l'he fet, el tinc pendent, ja ho he indicat al track per si algú el vol segui i no es vol embardissar.
Arribem al Triai i a partir d'aquí, ruta pels masos de les Fonts (Cadavall, Ventós, Pataqués, Fabrega, ...), arribem al prat de l'Eruga i baixem en direcció al rec de Ravell que ens portarà al mas Paré i d'aquí als cotxes.
Ruta molt bonica, però tal com indico, té el problema d'un tram amb bardissa. Espero aviat poder-lo fer i comprovar que puc evitar les bardisses i que et deixa a tocar les cases del Triai.

Podeu visitar l´enllaç que apareix a sota, per veure més detalls de la sortida.
Podeu visitar el meu bloc:

Capella de la Salut

Recta_amunt

Turó de Pujou

Turó_de_Pujou

Dreta (quan baixem del turó)

Dreta_(quan_baixem_del_turó)

Ull, possible corriol a l'esquerra

Segons un altre track que he trobat, per aquí hi hauria d'haver un corriol de baixada que et porta a tocar les cases del Triai, ho tinc pendent de comprovar. Bàsicament és per evitar l'embardissada que vindrà a continuació.

Pèrdua camí

La_Cadavall_(esquerra)

Mas Pataqués

Mas_Pataqués

Vistes mas la Fàbrega (dreta)

Vistes_mas_la_Fàbrega_(dreta)

Prat de l'Eruga (Esquerra)

Prat_de_l'Eruga_(Esquerra)

Esquerra (després del pont)