3,3
6,6

Vu 701 fois, téléchargé 14 fois

près de Olhette, Aquitaine (France)

Udan hain bisitatua den mendi tontorrera igo gara bainan, ez trenez, noski, oinez baizik. Azkain eta Urruña lotzen dituen errepidean (Oletako bidea deitzen da, D4 bezala seinalatua), Trabenia hotelaren pare parean, 200 metro inguru mendia aldera, aparkalekua dago eta hantxetatik abiatu gara. Hasiera GR-10tik, Hiru iturri edo trois fontaines leporaino. Badago aukera hantxetatik zuzenean igotzeko baino politago da pinadia itzulikatzea eta trenbidea gurutzatuta, Atekaleum aldera igotzea; aukera onek itsasaldea eta mendialdea ikusteko aukera ematen baitu. Laino pittat goiko aldean baino, halere, paregabea ikuspegia. Itzulera Deskargahaundiko lepotik barrena egin dugu, Larrun ttipitik pasatu ondotik. Errango nuke Larrun bezain ederra dela bere haurride ttiki hau, tontorrean harri meta horrek eta itsasoa gibelean...hitzik ez!!!. Oharra: hasieran, gpsarekin arazo ttiki bat izan nuen eta lehendabiziko metroak ez zituen grabatu.
Larrun, tan visitado en verano pero nosotros subimos caminando, no en tren. En la carretera que une Ascain con Urrugne, la D4, al par del hotel Trabenia, hay un pequeño parking, a unos 200 m adentrado hacia el monte. Partimos siguiendo las marcas de la GR10 hasta el collado de trois fontaines. Desde aquí hay un acceso directo a la cumbre pero, sin duda, más bonito es bordear el monte por el pinar y tras cruzar la vía del tren llegar hasta el collado de Atekaleum para crestear hasta la cumbre. Esta opción nos da posibilidad de disfrutar de diferentes vistas de la costa y de las montañas del Baztan. Una vez arriba, gente, mucha gente que ha subido en tren y algo de niebla también. La vuelta la hemos hecho por el collado de Deskargahaundi pasando primero por Larrun ttiki. Me atrevo a decir que Larrun ttiki es tan bonito como su pariente pues la meta de piedra que hay en la cima junto a la imagen del mar detrás le da un encanto especial. AVISO: tuve un pequeño problema con el gps y los primeros metros no están grabados. En el parking está señalado el inicio del camino y transcurre por la gr.