Temps de déplacement  4 hours 6 minutes

3,9
7,8

Vu 1 fois, téléchargé 0 fois

près de Les Tavins, Bourgogne-Franche-Comté (France)

• Photo de Ruudmeij

Ruudmeij 4 mai 2019

Vandaag gingen we lopen vanaf Le Morond naar Mouthe. We zijn met de huurauto van de camping Municipal de la Source richting Metabief gereden. De stoeltjes lift, die ons omhoog zou brengen, is dit weekend weer open gegaan. Het was een drukte van jewelste: allemaal mountainbikers, van jong tot middelbare leeftijd. Allemaal wilden ze omhoog en dan naar beneden roetsen. We hebben kaartjes gekocht en gingen met de stoeltjeslift omhoog. Het was koud, mistig, en het spetterde. Bovenaan gekomen was het zoeken naar de juiste richting. Het was koud, maar uiteindelijk hebben we het juiste pad gevonden. Onderweg, bij de parkeerplaats "Mont d'Or' kregen we een fikse hagelbui op onze kop. Verder was het weer ons redelijk goed gezind. Het was wel fris, maar lekker wandelweer.
    Het pad liep afwisselend over weilanden en door bos. We kwamen op tijd bij de camping aan, want we zaten goed en wel in de auto en toen begon het flink te regenen.
    Al met al een mooie wandeling.