Hamu

Recorded juin 2016

1,2
2,4

près de Limans, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Limans 5 km (veel klimmen; assez difficile)

Parkeren in centrum van Limans. Route is aangegeven met gele pijlen. Neem de recht doorgaande weg richting Westen (ook GR, rood-witte pijlen). Na 300 meter linksaf de route volgen; richting plateau de Majargues. Flinke stijging totdat je boven bent. Mooi uitzicht op Lurs, Dauphin, Ongles en op de tegenoverliggende camping. Op de half verharde weg linksaf dalen; na 1 km rechtsaf doorsteken en op de weg weer linksaf naar Limans.

Parking au centre village, face au bistrot de pays. Prenez la route balisé jaune direction Plateau de Majargues (au commencement aussi GR). Après 300 m à gauche. Montez au plateau. Un superbe panorama permet de decouvrir les villages de Lurs, Dauphin et des sommets plus lointains. Au nord, l eregard s’étire vers Ongles, Saint-Etienne et la montagne de Lure. Sur la route demi-verdure à gauche; plus loin à droite et à gauche; sur la route direction Limans.