8,4

Vu 2841 fois, téléchargé 59 fois

près de Montségur, Midi-Pyrénées (France)

Distància: 33,900 km Temps total: 9 hores i 3 minuts Desnivell acumulat positiu: 1.446 metres Desnivell acumulat negatiu: 1.966 metres
CAMÍ DELS BONS HOMES o CAMÍ DELS CÀTARS: 8ª jornada

Séguela

• Photo de Toni_Martí

Toni_Martí 18 juin 2018

I have followed this trail  vérifié  View more

En primer lloc, és una ruta que a dia d'avui és massa complicada fer-la amb 1 sol dia, ja que ha augmentat el recorregut (38 km) degut a les desviacions i els talls (tram inicial i final, per oposició dels propietaris dels camins). En segon lloc, les condicions de pluja dels darrers 6 mesos eleven la dificultat al tram entre Montsegur i Roquefixade a causa de la gran quantitat de fang que hi ha en desnivell, l'exigència tècnica augmenta i el temps necessari també. Malgrat tot això, és una ruta d'una bellesa important i molt recomanable de fer. Nosaltres l'hem fet en un cap de setmana dormint a Roquefixade. Felicitats per la ruta!