1,8
3,5

Vu 1409 fois, téléchargé 65 fois

près de Pernica (Montenegro)

PK ,,Era,, iz Užica je u nedelju 19. juna 2016. godine organizovao planinarsku akciju sa ciljem da se obiđe deo kanjona reke Mrtvice iz mesta Međurečje, gde se ova reka uliva u Moraču . U njoj je pored 12 planinara iz PK ,,Era,, , učestvovalo i 11 planinara iz PK ,,Gučevo,, iz Loznice, 3 planinara iz PK ,,Gora,, iz Kragujevca i 1 planinarka iz PSD ,,Gvozdac,, iz Kraljeva. Vodič: Stefanović Slobodan iz Užica.

Danil most

4 commentaires

• Photo de golubpeki

golubpeki 24 juin 2016

Slobo, nemoj da širiš dezinformacije, kakve veze ima Kapa moračka sa ovim trekom... Sreli smo se u kanjonu, ja dsam vodio grupu sa kojom ste se susreli, niste prošli ni čitav kanjon... Ništa zlonamerno, samo da se neko ne zbuni, iz Međurečja do Kape moračke ili Lastve ima 40 km pešačenja i više od 2000m uspona :D Sa poštovanjem Golubović Predrag

• Photo de stefs

stefs 25 juin 2016

Golube, ako pogledate moje trekove, velikim slovima u nazivu treka označim lokaciju planine po kojoj će zainteresovani utvrditi kuda ta staza ponekad i otprilike prolazi. Napravio sam grešku i izvinjavam se što nisam u tekstu napisao reči ,,da se obiđe deo kanjona,, umesto ,,da se obiđe kanjon,,. Znam za visinsku razliku i daljine, jer sam tu celu maršutu prošao 4 puta (prvi put sa Žižom još 1990. godine). Nadam se da će ovaj trek poslužiti prirodnjacima koji žele da bez teške opreme, a u toku jednog dana i bez većeg napora prođu najlepšim delom ovog kanjona.

• Photo de golubpeki

golubpeki 26 juin 2016

Sve je u redu!!! Ništa ti ne zameram, išao sam po nekim tvojim trekobima!!! Hvala ti u ime svih nas !!!

• Photo de stefs

stefs 26 juin 2016

Nema na čemu. Vidimo se ponovo i srdačan pozdrav.