Difficulté technique   Modéré

4,3
8,7

Vu 127 fois, téléchargé 1 fois

près de Casteil, Occitanie (France)

Pujada al Canigó des de la població de Casteil a través de la pista que puja al refugi de Marialles. La pista són uns 5 km d'anada a partir del primer parking habilitat pocs metres després de començar la pista. Recomano portar cotxe alt o 4x4 (hi una un servei de 4x4 al poble que et pujen i et baixen) ja que hi han pedres i socs durant tot el camí i es fa complicat pujar amb un turisme si a sobre portem pes de motxilles i persones. Durant la pujada hi han diversos aparcaments de totes maneres.
Un cop deixem a mà esquerre el refugi podrem aparcar a mà dreta i iniciar la ruta, aquesta maravillosa ruta.
La ruta no presenta cap dificultat, excepte la grimpada per la ximeneia ja que si ha plogut o ha glaçat es força perillosa. Nosaltres la varem fer el 3 de setembre.
Per això poso la dificultat com a moderada, però és una ruta fàcil.

Aquesta vegada no vaig fer waypoints i no tinc gaires fotos però millor anar en persona i disfrutar dels paisatges !!