Durée  5 hours 53 minutes

3,2
6,3

Vu 5469 fois, téléchargé 229 fois

près de Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

Típica pujada al Balandrau, des de la pista que enllaça Tregurà amb Pardines i que nosaltres hem modificat el recorregut ja que poc desprès de la collada de Fontlletera, hem fet un gir a la dreta per anar als plans de la Gallinassa, des d’on seguint una vella tanca pel bestiar, hem pujat al cim de Fontlletera o de la Coma.

Desprès de contemplar les superbes vistes que s’hi pot gaudir, hem baixat cap al coll de Tres Pics i tot seguit hem encarat la pujada al Balandrau, passant pels Tres Pics. Arribats al cim, aprofitem per esmorzar i gaudir amb les vistes que s’ens presenten i que avui en ser un dia clar i net, realment han estat impressionants, donat que a més de poder veure els cims de tot el Pirineu Gironí, hem pogut observar, entre d’altres, la badia de Roses, Montserrat, Sant Llorenç del Munt, el Montseny, Cabrera, Pedraforca, Ensija, etc.

Des de dalt del Balandrau, comencem la tornada, però en lloc de fer-ho pel camí d’anada, ho fem donant la volta pel coll dels Llenyassers i la coma de Granollers, des d’on hem anat a trobar la pista de Tregurà a Pardines, per retornar al punt de sortida del collet de la Gralla.

5 commentaires

• Photo de lluishc

lluishc 1 nov. 2014

Una ruta fantàstica, amb uns paisatges increíbles... Totalment racomanada.

• Photo de erill

erill 2 nov. 2014

Gràcies lluishc, pel comentari i celebro que t'hagi agradat la caminada.

• Jeroni M 4 déc. 2015

Pujada molt xula cap al Puig de Fontlletera. Potser la baixada des del Balandrau no és del tot clara, però imposible perdre's. Xula, gràcies!

• Photo de Alfons Tauler

Alfons Tauler 20 mars 2017

Varem fer aquesta ruta el passat dijous (16 de març). Espectacular amb força neu. Massa i tot a la Collada de Llenyassers que ens va dificultar la baixada fins la Coma de Granollers, impossible de veure el camí ... que suposo no existeix en aquest tram. En aquesta baixada ens enfonsàvem fins damunt dels genolls.

• Photo de erill

erill 27 mars 2017

Com devíeu gaudir amb tanta neu, però pel que dius potser millor fer-la amb raquetes, per no patir tant. De totes formes el paisatge devia ser espectacular.