Durée  6 hours 2 minutes

2,5
5,1

Vu 1452 fois, téléchargé 23 fois

près de Fillols, Languedoc-Roussillon (France)

PUJADA A LA PICA DEL CANIGÓ AMB LA COLLA DELS BUFETS D'OLOT.
SORTIDA DE L'APARCAMENT DE SOTA DEL REFUGI DE CORTALETS I PUJADA PEL COLL DE BARBET(2712), LA XEMINEIA, PICA DEL CANIGÓ (2785)
BAIXADA PER,LA PORTELLA, PIC JOFRE(2362), FONT DE LA PERDIU, PLA DELS ESTANYOLS, REFUGI DE CORTALETS
  • Photo de SORTIDA
  • Photo de ARRIBADA
  • Photo de PICA DEL CANIGO

3 commentaires

• Photo de Ramon Codina

Ramon Codina 22 mai 2016

Hola Akhi, tindries de mirar de reparar el tema de les altimetries, crec que les tens malament, ja que allà a on surts no hi ha cap desnivell negatiu (-418 + 2799 )

A10!!!

• Photo de Akhim

Akhim 22 mai 2016

Moltes gràcies per la teva observació, la veritat ès que aquest dia el meu gps, em va fallar molt en el tema de l'altura, ja el vaig calibrar bé.
    No em va fallar més i ara actualment ja disposo d'un aparell nou, i molt fiable.

Salut i a disposar.

• Photo de Ramon Codina

Ramon Codina 22 mai 2016

Si tal com veig el gps que tens tindries de mirar-te el tema dels punt ja que per els kilometres hi el temps que hi has estat no creus que son molts.
    Si vols aquest track el puc enviar amb les altimetries correctes