Durée  5 hours 10 minutes

3,7
7,4

Vu 10673 fois, téléchargé 525 fois

près de Rupit, Catalunya (España)

Surtin del aparcament,ens adrecem cap el pont penjat direcció al carrer on hi ha l'església,agafem el carrer del costat on ens indica el camí del Salt de Sallent.
Ens aturarem al mirador del Salt des de on el podrem contemplar.
Sortint del mirador agafem a la dreta, passarem per les puntes de les cingleres,on podrem veure la fondalada de la riera de Rupit, l'Agullola, la punta dels cingles del far i el pantà de Susqueda.
Continuant camí passem pel costat de Can Castellet i Can Casadevall, un cop passat aquestes masies trencarem direcció a la Torre de Sant Joan. Passem la casa
trenquem a la dreta pujant un corriol fins a trobar un camí que anirem seguint.
Aquest camí és un camí vell que travessa tot el bosc i va seguint el torrent, és una mica emboscat però es pot passar. Al arribar on el camí gira ,seguirem recte fent drecera i continuant pel costat del filat d'espina que hi ha de tanca lateral fins a trobar la pista forestal que ens portarà enmig d'unes fagedes espectaculars.
Havent passat les fagedes i continuant camí arribem a la casa La Fontana, uns metres més avall abans d'arribar a la casa de nom corriol agafem un caminet a l'esquerra que no el deixarem fins arribar a Rupit on acaba aquesta caminada.

Santa Magdelena

09-MAR-14 12:36:20

Casadevall

09-MAR-14 12:39:26

vistes al pantano de susqueda

09-MAR-14 12:45:34

Torra de sant Joan

09-MAR-14 13:01:38

Guiro a la dreta curriol

09-MAR-14 13:04:53

Basa

09-MAR-14 14:41:27

vista de Rupit

09-MAR-14 15:44:35

Antic cami

09-MAR-14 13:28:41

vistes de la granga el llorà i puigsacalm

09-MAR-14 14:56:06

Salt de Sallen

Vistes de puigsacalm i pirineus

09-MAR-14 14:28:52

10 commentaires

• Photo de ocm

ocm 20 avr. 2014

Molt bona ruta en un entorn precios.

josef set 21 avr. 2014

Jo penso el mateix

• inotbo 18 janv. 2015

Hola, crec que te de estar una ruta molt maca, pregunto , espot escurçar-se per algun lloc aquesta ruta ? el temps caminat es el real ?

josef set 18 janv. 2015

El tems es real, pro tem be depen de la marxa que porteu caminant. en quan excusar jo no u se pro podriu mirar si ja algun altra trac que u faci

• Photo de anetoide

anetoide 19 juil. 2015

Bona ruta. La hem fet el diumenge 19/07 i en sentit invers al decrit. Ens va costar una mica seguir el camí per entendre que sabia de baixar camp a travès paral.lel al fil.lat. El camí en una bona estona està super tapat i ple de pinxos que el fam molt difícil de seguir. Amb pantaló curt vaig acabar ple d'esgarrinxades.

Per lo demés, un cop s'acaba el suplici de les esgarrinxades, i se surt a camí ample, torna a ser molt bonic.

El troç del bosc, amb els camins ben tapats ens va resultar una mica difícil de seguir, tot i el GPS.

De totes maneres, la ruta és molt maca. Llàstima el Salt de Sallent ara no té gens d'aigua.

Gràcies per el track.

• Photo de Patrick Le Cam

Patrick Le Cam 14 déc. 2015

I have followed this trail  vérifié  View more

Ruta muy buena con vistas preciosas. Cuidado de bien seguir el GPS en la parte subiendo en el bosque. Con todas las hojas del otoño, par de veces hemos tenido que consultarlo para asegurarnos.
    Gracias por compartirla.

• polmas 24 sept. 2016

Preciós de Sallent a Casadevall, i des la fageda a Rupit, però la remuntada del torrent és absolutament impracticable a primavera i tardor, estar ple de bardisses, fang, i filat espinós, i el camí és indiscernible la major part del temps ja que els arbres l'estan recolonitzant degut al seu desús. És una ruta bonica però hauria d'advertir-se més les condicions en què es troba.

Salut.

Ja he comentat més amunt.

josef set 25 sept. 2016

Amb el tems els boscos cambia,
    A la meva explicacio ja parlo del camí vell i enboscat.