Durée  6 hours 9 minutes

3,2
6,4

Vu 99 fois, téléchargé 1 fois

près de Vallespinosa, Catalunya (España)

Ruta molt bonica que ens permet visitar les restes de tres castells, dos força malmesos i un tercer molt malmès. Nosaltres vàrem seguir un tram on la natura s'ha menjat el corriol, però ja indico un camí per evitar-ho.
La ruta surt del bonic poble de Vallespinosa, podem visitar el poble abans de sortir o a la tornada, sigui quan sigui, ús recomano perdre-hi una estona. Al principi del camí ens trobem amb una petita font, la deixem enrere i sempre seguint una pista anem recorrent el nostre camí fins que ja veiem una de les torres del castell de Sabudella, pugem damunt del turó i podem entrar a dins el recinte fortificat, força malmès però molt bonic, i amb unes excel·lents vistes, deixem enrere el castell i de nou, toca pujada que ens porta al coll de les Agulles i ben aviat, a veure de lluny el castell de Salmella.
Abans d'arribar al castell ens trobem amb la font de l'hort del mas Seguer, visitem el castell per dins, abans, però cal passar una curiosa porta d'entrada, també força malmès però també unes excel·lents vistes.
Continuem el camí, aquí cal mirar el track que he penjat perquè hi ha un punt que nosaltres ens vàrem desviar al cim de Serra Morena, no hi ha gaires vistes, però a canvi, tens que el camí ha desaparegut, està completament menjat per arbustos, malgrat que el track que seguíem ja ho indicava, nosaltres en veure aquell tram tan net ... Ens vàrem arriscar, a menys que vulgueu aventura, no seguiu el nostre camí, seguiu per sota Serra Morena i ja retrobareu el punt per on nosaltres vàrem sortir.
Tant si us heu enfilat a la Serra com si heu seguit pel corriol, arribareu a visitar el que antigament era el castell de Vallespinosa, ara només restes i moltes d'elles cobertes per la vegetació, això sí, les vistes del poble són molt boniques.
Continuem fins al poble, abans, però ens topem amb les restes de l'església de Santa Maria, i ja tornem a ser al poble.

Podeu visitar l´enllaç que apareix a sota, per veure més detalls de la sortida.
Podeu visitar el meu bloc:

Molí del Racó

Molí_del_Racó

Font de Vallespinosa

Font_de_Vallespinosa

Dreta

Cap a l'esquerra per visitar el castell

Cap_a_l'esquerra_per_visitar_el_castell

Castell de Saborella

Castell_de_Saborella

Esquerra

Coll de les Agulles (Dreta)

Coll_de_les_Agulles_(Dreta)

Font de l'Hort de Mas Seguer

Font_de_l'Hort_de_Mas_Seguer

Seguim recte per visitar el castell

Seguim_recte_per_visitar_el_castell

Castell de Selmella

Castell_de_Selmella

Esquerra

Recomano seguir recte i no desviar-se a la dreta