Télécharger

Distance

3,35 km

Dénivelé positif

520 m

Difficulté technique

Modéré

Dénivelé négatif

158 m

Altitude maxi

839 m

Trailrank

20 4

Altitude mini

476 m

Type d'itinéraire

Aller simple

Coordonnées

219

Publié

9 décembre 2016

Enregistré

décembre 2016
  • Notation

     
  • Informations

     
  • Facile à suivre

     
  • Paysage

     

Recherche par Zone de Passage

Trouvez des itinéraires qui commencent ou passent par certaines zones choisies par vous-même.

Démarrer Wikiloc Premium Mettez à niveau pour supprimer les annonces
Recherche par Zone de Passage Recherche par Zone de Passage
Soyez le premier à applaudir
1 commentaire
 
Partager
-
-
839 m
476 m
3,35 km

Vu 619 fois, téléchargé 22 fois

près de les Preses, Catalunya (España)

Sortim de la plaça Major encreuament P1 Església de Sant Pere, i anem en direcció a l’àrea de Xenacs (pel camí dels Bous). Passem pel davant del cementiri i al cap de pocs metres deixem l’asfalt per agafar una pista de terra.
Caminem per la pista de terra fins que les marques grogues de la Xarxa de Senders Itinerànnia ens fan girar a la dreta per entrar en una zona de pastures.
Comencem a enfilar-nos per una forta pujada que es coneix amb el nom de la pujada dels Soldats.
Anem caminant fins que sortim a un revolt de la pista pavimentada que puja de les Preses fins a l’àrea de Xenacs. Aquí girem a l’esquerra per un camí que puja suaument i que es coneix amb el nom de camí dels Bous. Continuem per aquest camí sempre uns metres per sota de la pista, fins que creuem la pista i trobem el pal P5 trona del Rector. Nosaltres continuem per l’asfalt fins que tornem a trobar el camí dels Bous, que baixa per l’esquerra.
Anem fent petites pujades i baixades fins a trobar el pal P2 Xenacs. Aquí girem a la dreta, ens enfilem una mica i ja som a l’àrea de Xenacs.
Podeu tornar a les Preses pel mateix camí o seguint la ruta pel Volcà Racó (50min) o pel camí de les Barrincoles (45min)

Voir plus external

1 commentaire

  • Photo de raquelvt

    raquelvt 12 sept. 2020

    El primer tram fins a la carretera que va a Xenacs està prou bé però el segon, que va per sota la carretera fins a sota Xenacs, està MOLT BRUT i ple d'arbres caiguts. No és bona idea passar-hi tal i com està.

Vous pouvez ou sur cet itinéraire