Durée  6 hours 30 minutes

3,9
7,8

Vu 889 fois, téléchargé 30 fois

près de Sant Quirze de Besora, Catalunya (España)

Caminada amb sortida des del veïnat de la Foradada de Sant Quirze de Besora, en que hem anat fins al salt i molí del Mir, l’ermita de Sant Salvador del Prat, fent la tornada pel costat de la riera de la Foradada, que hem hagut de creuar deu cops i donat el bon cabdal d’aigua que portava per les recents pluges, l’hem creuada sense descalçar-nos pel poc tram de marxa que faltava.

El recorregut que hem fet ha sigut el següent:
Sant Quirze de Besora, veïnat de la Foradada – GR-3 – collet de la Riera – bac del Serrat – collet de la Feixassa – serrat Bonic – el Bosquetell – enllaç amb el GR-151 – collet de Bosquetell o de Besora – clot Fondo – molí i salt del Mir – resclosa del Mir – els Solans – serrat dels Matxos – camí del Prat – el Prat – ermita de Sant Salvador del Prat – camí del Prat – riera de la Foradada (l’hem creuat deu cops) – arribada al punt de sortida.
stationnement

Ermita de Sant Salvador del Prat

Rivière

Riera de la Foradada

Creuement de la riera de la Foradada (10 vegades)