1,9
3,8

Vu 366 fois, téléchargé 26 fois

près de Sant Romà de La Clusa, Catalunya (España)

La pujada “normal” al Sobrepuny es des de la Nou de Berguedà, però en aquesta ocasió la fem pel N., amb la intenció de gaudir de la Vall de la Clusa, un verdader “shangri-la” al cor del Catllaràs.
La panoràmica des del Sobrepuny de Baix és espectacular, quasi 360º i si el dia acompanya ja serà massa. En canvi el Sobrepuny de Dalt només té vistes cap al S i no per això menyspreables.
Sortida fàcil i molt recomanable.

Aparc-Clot

Aparc-Clot

• Photo de Ignasi Perramon

Ignasi Perramon 7 août 2019

I have followed this trail  vérifié  View more

Excursió molt bonica. Trams diferents amb pista còmoda de pujada i baixada, bonics corriols per dins del bosc tant entre fagedes com pinedes de pi roig. Havia estat al cim superior del Sobrepuny, però no al Sobrepuny de Baix, que té una vista molt complerta. Gràcies per informar-ne.

Si feu aquesta excursió, acabeu d'arribar amb cotxe fins a Sant Romà de la Clusa a veue l'ermita, i a fer una beguda al bar - restaurant que hi ha en aquest lloc. Si voleu menjar o pernoctar, haureu d'encarregar-ho abans.