Durée  6 hours 49 minutes

2,9
5,8

Vu 835 fois, téléchargé 61 fois

près de Curral das Vacas, Porto Novo (Republic of Cabo Verde)

(En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Sâo Antao) Ruta abril de 2017; 12 km; +720 -720; 5 hores. Aquesta excursió, amb les següent cinc, forma part del viatge a Cap Verd organitzat per Bonviure. Itinerari: Châ de Feijoay al Tope de Coroa. Participants: Grup de 18 membres, amb en Quim com a guia. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: moderat.

FA ANYS: El 17 de gener de 1462 Diogo Afonso va navegar fins l’arxipèlag i va fondejar la nau a l’illa, sent considerat així el seu descobridor.

Aquest viatge a Cap Verd ens permet visitar l’arxipèlag estat, que pren forma de república i està situat a l’Atlàntic nord, enfrontat a la costa occidental africana, per sota de les illes Canàries. Compta amb una població de més de mig milió de persones que parlen el portuguès.

La primera excursió per l’illa de Sâo Antao està pensada per pujar al volcà Tope de Coroa. Ahir vam arribar en avió a l’illa de Sao Vicente i vam dormir a Mindelo. Mindelo és la capital musical i cultural de Cap Verd. Aquest matí ens viatjat en ferry fins a l’illa on ens estarem totes aquests dies.

Mentre ens hi apropem amb el cotxe, destaca la massa del con volcànic del Tope de Coroa. Aquell mateix any 1462, el rei de Portugal... ...