Durée  3 hours 18 minutes

1,7
3,3

Vu 26 fois, téléchargé 1 fois

près de Caldes de Montbui, Catalunya (España)

Ruta molt bonica i sense gaire complicació que ens permet gaudir de natura (font, gorgs, bauma) i ciutat amb història, ideal per fer en un matí.
La ruta surt de Caldes de Montbui (ja la visitarem a la tornada), anem en direcció a la Torre Roja passant per davant del club natació de Caldes, seguim per una pista que aviat ens fa baixar a visitar la font de les Escales, llavors, tocarà pujar per les escales fins a retrobar de nou el camí, aquest ens porta a veure el Roure Gros del Mas d'en Corró, passem per davant de les restes de Sant Miquel de l'Am i llavors, ja deixem la pista per enfilar-nos per un corriol a dalt la Torre Roja, gaudim de les vistes que hi ha a més visitem les restes del poblat ibèric del mateix nom.
Seguim per una pista una bona estona fins a la font del Gorg d'en Pèlags, a partir d'aquí malgrat que he intentat netejar al màxim el track, crec que és força aproximat el què vàrem fer (el gps es va perdre completament), cal mirar de baixar per alguns dels corriols (just a tocar la font n'hi ha un, i que ens permetrà gaudir d'un entorn realment bonic si fa poc que ha plogut, cal vigilar si porta molta aigua, us aconsello de perdre-hi una bona estona, ja que hi ha gorgs, baumes, ... Un indret realment bonic.
Tornem a pujar a cercar el camí que hi ha a la font i continuem enmig de corriols fins a trobar de nou la pista que ens portarà a Caldes. Nosaltres hem passat pel parc i hem arribat fins a la plaça de la font del Lleó, a partir d'aquí ens hem deixat portar pels carrers i carrerons per gaudir d'aquesta bonica ciutat amb tanta història.
La visita a Caldes la podeu allargar o escurçar, a gust de cada un, però us aconsello de perdre-hi una miqueta d'estona.
Finalment tornem als cotxes tot creuant el Pont Romà.
Podeu visitar l´enllaç que apareix a sota, per veure més detalls de la sortida.
Podeu visitar el meu bloc:

Dreta (entrem al Parc)

Dreta_(entrem_al_Parc)

Esquerra

Esquerra (baixem a la font)

Esquerra_(baixem_a_la_font)

Seguim_per_l'esquerra

Font del Gorg d'en Pèlags

Font_del_Gorg_d'en_Pèlags

Esquerra (ull aquí el gps s'ha perdut una mica)